od zaplecza

NAPISZ JEŚLI POTRZEBUJESZ ZDJĘĆ :)


Kontakt: info.bubblefactory@gmail.com


bloglovin bloglovin





Nasza oferta:

* reportaż ślubny
* sesje do portfolio
* sesje pamiątkowe
* fotografia rodzinna

Inni o BF...

...regularnie oglądam kolejne Wasze zdjęcia i sesje, i jestem Wam bardzo wdzięczny, bo dzięki kilku zdjęciom i słowom, Waszym zdjęciom i słowom odkryło mi się na nowo coś dobrego w życiu coś czemu pozwoliłem trochę się zakurzyć na szkodę moją i moich bliskich. (...)


Dziewczyny mają głowy pełne niesamowitych pomysłów, a energia i uśmiech, który ich nie opuszcza ani na moment, jest bardzo zaraźliwy. Efektem tej fotograficznej przygody były piękne zdjęcia, niezapomniane wrażenia,a pozytywna energia, którą mnie te miłe Panie naładowały, nie opuszczała mnie przez kolejne dni.(...)

Jesteście niesamowitymi wróżkami.

Jesteście niesamowite. Coś czuję, że kiedyś będę mogła się chwalić (choć i tak już to robię), że kiedyś tam dawno zdjęcia robiły mi TA Aife i TEN Villk (jak TA Annie Leibovitz).

Po odwiedzinach na stronie Bubble Factory myślę, że jeżeli kiedyś będę brała jakiś ślub to chciałabym, żebyście to Wy to fotografowały. Przy zdjęciach ślubnych prawie płakałam - jesteście genialne.

Fantastycznie jest widzieć jak ludzie realizują swoje marzenia. To mnie utwierdza w przekonaniu, że warto je mieć :) Trzymam kciuki za was :) Wspaniałe zdjęcia.

Może teraz trochę przesłodzę, ale musicie być interesującymi osobami, serio. Fotografie są świetne i macie naprawdę fajne pomysły na sesje. Pozostaje mi życzyć spełnienia dalszych marzeń.

Jesteście z Villkiem wspaniałe. I miło ogrzać się w cieple płynącym z Waszej twórczości i serc :)

Po podjęciu spontanicznej decyzji o napisaniu maila z pytaniem o możliwość sesji miałam wątpliwości czy dobrze zrobiłam. Zostały one jednak w 100 % rozwiane z chwilą, gdy się tylko spotkałyśmy. Nie tylko zdolne, ale przesympatyczne Panie Fotograf, zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Miały ciężkie zadanie, bo był to mój pierwszy kontakt z fotografią,a co za tym idzie, stres był niemały, ale atmosfera, jaką stworzyły, szybko pozwoliła mi o tym zapomnieć i zaczęłam się świetnie bawić.

Powiem tylko: było warto. Bardzo warto. Jesteście nadzwyczajne. Czułam się niezwykle podczas sesji, oglądając efekty zachwycam się nad pięknem kobiecego ciała, a skrzydeł dodaje mi myśl, że to moje, dobrze mi znane ciało. Odkryte przez Was na nowo..."

Wiecie, wesela wywołują u mnie zazwyczaj jedno skojarzenie: "obciach". Ale kiedy tak patrzę na Wasze fotki, to, jak Bóg na niebie, jeszcze chwila i sama zapragnę mieć swoje!

Blog > Komentarze do wpisu
Asia - laureatka konkursu Studio2deko

Pewnie część z Was pamięta, że jakiś czas temu Studio2deko organizowało konkurs na stylizację, w którym do wygrania była sesja u BF. Asia zdobyła najwięcej punktów jury i tym sposobem pojawiła się przed naszymi obiektywami. Uroczy piegus spisał się w roli modelki i zdecydowanie umilił nam tamto, piękne i słoneczne popołudnie, na wspomnienie którego wzdychamy tęsknie. Słońce, słońce, wracaj!

Przy okazji informujemy, że nadchodzi dość znacząca zmiana, w związku z przeprowadzką jednej z nas. Sesje indywidualne będą wykonywane w dwóch miejscowościach - Jeleniej Górze i Łodzi. Zainteresowanych zapraszamy na maila :-)

środa, 20 października 2010, bubblefactory

Polecane wpisy

  • Ola i Dawid

    Być nie tylko fotografem, a także prezentem ślubnym i siedzieć z gośćmi w gronie znajomych twarzy. Dla takich chwili warto jechać nie tylko osiem, a nawet trzyd

  • Ola i Rafał - reportaż ślubny

    O tym, jak dawno nie wrzucałyśmy nic nowego, pisać już nawet nie powinnam, bo aż wstyd. BF wbrew pozorom ma się dobrze, dalej robimy zdjęcia. Zmieniło się jedna

  • Lookbook dla Delamo

    Julita, czyli pomysłodawczyni i właścicielka Delamo , napisała do nas maila z zapytaniem o biżuteryjny lookbook dla jej nowego portalu. Jako że wcześniej nie ro

Komentarze
Gość: emotka, *.icpnet.pl
2010/10/20 17:33:20
Przesliczne zdjecia :) I modelka :)
-
Gość: Hat, *.chello.pl
2010/10/20 22:54:32
Takich ładnych ludzi chyba łatwo się fotografuje, co? ;-)
-
frenja
2010/10/20 23:59:06
Co do zdjęć nie będę się powtarzać, że są boskie, bo to oczywiste i nie wymaga kolejnego komentarza. Dodam tylko, że modelka jest rewelacyjna. Kocham piegi :)
-
Gość: Aretka, *.tktelekom.pl
2010/10/25 09:40:34
Hej. Zdjęcia ładne, ale takich komentarzy macie dużo pewnie, więc napisze co mi się nie podoba. Tzn. dlaczego nie są w moim stylu. Nie podoba mi się, ale to już u wielu fotografów, że skupiacie ostrość tylko na pierwszym planie, a to co z tyłu pozostaje zawsze rozmyte. Nie podoba mi się też, zbytnie kombinowanie z jasnością, przez co zdjęcia wydaja się nienaturalnie rozjaśnione. Może podam przykład zdjęć, które trafiają w moje gusta : Bartek Pogoda wpiszcie w googlach. Zdjęcia są bardzo wyraźne i pokazują całość, anie tylko osobę. Może warto by też tak popróbować, bo Wasze wszystkie sesje są do siebie strasznie podobne i może oklepane... Rozumiem jednak, że to Wasz styl i nie mam tutaj zamiaru krytykować, jedynie dzielę się zdaniem. Pozdrawiam.
-
Gość: , *.adsl.inetia.pl
2010/11/14 23:53:43
super modelka, urocza!
www.dusiowa-fotografia.blogspot.com
-
Gość: Nanna, *.pk.edu.pl
2010/11/26 19:56:20
uwielbiam Wasze zdjęcia i Wasz styl, uwielbiam to, jak potraficie wydobywać piękno, jesteście dla mnie wielką inspiracją!
-
Gość: kasia, *.elomza.pl
2010/12/18 17:20:58
Co za śliczna dziewczyna! Ile bym dała, żeby tak wyglądać...!